Förlåt för dålig uppdatering...

...men än är veckan inte över ;)

Måndag:
Kom till stallet tsm med Mika,mockade och sen kom Monica.
Fick välja mellan att rida Focus på volten/ridhuset eller leda ner Diakon till ridhuset och rida
där och sen leda tillbaka honom till stallet.
Jag valde då Focus och volten eftersom jag behövde träna till tävlingen(som jag nu strukit mig från :/).
Ja,ridpasset gick väl inte så bra xD
Focus kände att han kunde hålla på och testa mig och mesig som jag är lät jag väl honom hålla på
en del (a).
Men jag fick honom ändå att gå dit jag ville men på något sätt gjorde han mig nervös när han tvärnitade och
hoppade till för "spöken".
Aja,blev lite bättre när Monica höll lektion ;)

Torsdag:
Träffade Ella,Mika och Matilda vid gullmarsplan och åkte med dom till stallet.
Dom skulle rida utan utrustning och det ville man ju inte missa att fota xD
Så jag fotade hela första lektionen och fick en hel del skratt på köpet ;)
Sen andra lektionen tyckte jag att det var för mörkt att fota,så Rebecca fick inte så många bilder :/
Men även i den gruppen fick jag lite skratt xD
Diakon var extra pigg och busig och så fort han fick chansen galopperade han gärna iväg och lajade ;)
Duktiga Ella och Pernilla satt iallafall kvar på honom.

Och nu kommer lite biiiiilder :D

Uppvärmning med hästarna och Focus tvärnitade och typ stretchade bakbenen? ^^

Fina Mika och Shampiz :)

Matilda och Focus



Ella och Diakon



Bushäst ;)

Jag,Matilda och Focus :)

 Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0