Ingen ridning

:'(

Ingen ridning idag.
Varken Mika eller Rebecca kunde typ och eftersom jag ridit Diakon ca 5-6 gånger bara och aldrig själv,så ville inte jag rida heller :P
Även fast jag behöver träna som sagt inför dressyrtävlingen den 9:e april.
Får se om det blir ridhuset på måndag eller om det kanske kan bli på fredag/lördag nästa vecka ;)
Behöver träna för Monica iallafall så kanske blir volten på måndag,om den går att använda.
Det är ju jobbigt att leda Diakon ända till ridhuset eftersom det tar ca 30 min att gå dit :/
Hinner rida 15-20 minuter då om Monica ska hålla lektion och sen gå tillbaka till stallet.


Fin fina kalsviks ridhuset som vi nog alla uppskattar :)


 Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0