Nea goes presentation =^.^=

Hejsanhoppsan i galoppen!
Det är jag som är Linnea, kallas Nea av mina stallbrudar. Jag är då den enda som inte presenterat mig ännu... åhå. Vem är då lilla jag?
Jag är en Tokio Hotel-galen brud som älskar konstiga saker och såklart Sanda-tjejerna!! Jag tycker grymt mycket om att spela piano och sjunga, samt dansa och rita. Min favoritmusik utgörs av Tokio Hotel, Adam Lambert, Avenged Sevenfold, 30 Seconds to Mars, Lady GaGa och Evanescence. Haha, mycket musik i en hästblogg...
Om min ridningserfarenhet då... jag har ridit i nio år nu. Älskar att rida, och dressyr är en speciell favorit.
Vem är min favoritpålle på Sanda? Jag älskar Reno, han har tagit mitt hjärta med sig till himlen. Han var verkligen... allt. Och ingen kan ta hans plats. ♥
Jag rider på Sanda en gång i veckan, ibland när jag har tid (vilket är tyvärr mycket sällan) så rider jag två gånger! :3
Sådär, det är lite fakta om mig... dom flesta bilderna på mig när jag rider ägs av Rääbs och Jenny, tror jag... och vi får hoppas att dom aldrig publiceras... ;D
Pussar och kraaamaaaaar på eeer! 8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0