Sjuuuuk = världens jobbigaste


Usch,hatar att vara sjuk!
Igår var jag hemma och då missade jag ju ridningen :'(
Åhh,mst träna inför dressyrtävlingen xD
Haha,har träningsångest eftersom jag inte hittat Diakons knappar än.

Två bilder på fina Reno,sista bilderna jag har på honom :(
Typ 1 vecka innan han dog,lilla bebisen <3


Finaste Reno <3

Kanske blir ridning på fredag om Mika & Rebecca kan ^^
Annars får jag träna massa nästa vecka xP
Hoppas Monica har tid att hjälpa mig och Diakon till tävlingen.


Kommentarer
Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa - Från botten till toppen!

Fin blogg : ) Kika gärna in hos oss och kommentera när du besökt oss : )

2011-03-17 @ 11:57:44
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0